Bebeğiyle aynı odada uyuyan anneler odanız karanlık mı yatıyorsunuz yoksa gece lambası mı yakıyorsunuz ? Ben karanlık olunca gece emzirirken bebeğimi göremiyorum, antrenin ışığını yakıyorum odam loş oluyor. Ancak bebekler için karanlıkta mı uyumak iyi ?