Daha önce yazdığım postta lösemi denildi diye yazdım bir kaç doktora götürdük en son lösemi değil şükür trombosit hastası denildi ama değerleri düzelir inşallah dedi sürekli kontrol altında olacak ve bunu da atlatacağız inşallah 🙏 hepinize çok teşekkür ederim Allah razı olsun ettiğiniz dualar için 💝