melegininannesi38 Ya tel üzerinden uygulamadan girecem hesaba Onay kodu gelmiyo sinir oldum buraya sürekli girmek de çok sıkıcı sizde de oluyo mu moderatorler yardımcı olurmusunuz
melegininannesi38 [silindi] evet ya iki gündür demiyorum yok gelmiyo anladım zaten sorun olduğunu ne zaman düzelir ya