milav hamileliğimde de normal hayatımda da aşırı çatık kaşlı biriyim sinirli değilim aslında sakinim ama gören herkes bakışlarımdan korkuyor başta. Maalesef bebiş de bana benzedi sakin sessiz ama hep çatık kaşlı. Her şeyden nefret ediyormuş gibi bir hali var.