Bebeğim 2.5 aylık.. kayınvalideme gittiğimizde görümceme gittiğimizde de ben uyutuyorum oralarda huzurlu keyifli saatlerce uyurken.. Eve geliyoruz yine uyutan benim ilgilenen benim evde asla uyumuyor.. ayağımda sallıyorum.. ayağımdan indirdiğim an direk uyanıyor.. gündüz 10 dakika belki uyuyor.. gece ise asla.. siz neler yapıyorsunuz.