Kızlar oğlumu hep sevecen yetiştirmeye çalıştık. Fakat son zamanlarda kendine ait olan şeyleri paylaşmak istemiyor, alanlara da vuruyor. Mesela bugün kamyonuyla oynuyordu mahalleden kız çocuğu var 8 yaşlarında, bir anda oğlumdan küreğini aldı o da vurdu kıza. Bize karşı böyle değil hatta beni de babasını da sürekli öper sarılır. Dediğim gibi kendine yaklaşanlara vuruyor. Hiç sevecen arkadaş meraklısı değil. Bu durum geçici mi, deneyimli annelerimden yorum bekliyorum ❤️
Bu arada 1 yaşından önce herkese gülen oynayan bir bebekti sonradan böyle oldu