Kizlar ben normalde stres yaparsam midem agrirdi. Simdi emziriyorum ve biraz ac kalsam direk midem kziniyor agriyor ve yemek yesemde gecmiyor . Ama bu agri beni acayip geriyo cok sinirli oluyorum. En ufak sese tahammulum olmuyo. Sinir hastasi gibi bisi oluyorum. 2 yas sendromunda olan bide oglum var . Oda normal davranmiyo bilirsinizki. Maalesef onada hic sabredemiyorum . 2 aylik kizimda oldugu icin hemen acikinca direk yemek yiyemiyorum bu durumu yasayan var mu aranizda . Bu agri nasil gecer artik yasam kalitemi cok etkiliyo. Evlatlarima karsi sabirli olamiyorum.