Kızlar başlıkta belirtiğim gibi kızım da enfeksiyon çıktı tabiki doktorun verdiklerini kullanıyorum ama ek olarak evde ne verebilirim ateş 4 saatte hep 40 lara kadar çıkıyo doktor iştah kesilirse ve kusma kesilmezse yatış yaparız dedi serum taktırdım orda durmadı yatışda hiç durmaz oyuzden ilaçların yanına takviye eklemek istiyorum