buglemss Kızlar bu ara araştırma içerisindeyim diş teli şeffaf plak ve kaplama arasında ama şeffaf plak daha iyi geldi bana var mı aranızda yaptıran Fiyat olarak nerede ne kadara yaptrıdnız
SevimliHayaletCasper buglemss 2 sene önce yaptırdım üst tarafı sadece 10 bindi. Şimdi daha da pahalanmıştır tabiki. Ama çok memnundum kısalık uzunluk problemi yoksa kesinlikle tavsiye ederim
buglemss SevimliHayaletCasper yaaa benim ayrıklık var biraz da çenemin geriye gitmesi gerekiyor doktor plak önerdi fiyatı konuşmadık bende önden bir araştırma yapayım dedim inşallah çok pahalı demez ya çocukluğumdan beri hayalim di 🙁