Kuzeyisiklari Merhabalar anneler biz bugün tadimlara geçtik sormak istediğim bebeklerinize hangi sütten yoğurt mayaliyorsunuz doktorumuz pastörize süt olmasıni söyledi ve verirken açtığım kavonozun hepsini yemezse bir daha vermeyeceksin aynı kavanozdan dedi
yavrupotuncek Kuzeyisiklari bununla ilgili post açmıştım dün bı bakın isterseniz işinize yarayabilir ama bir günde tüketmesi bana göre saçma hergun her ek yoğurt mayalanmaya ağına göre ki yoğurt da bozulan birşey değil yani ben mayaladigim yoğurdu veririm kaç gün diye düşünüyorum
Gzdnr17 Kuzeyisiklari Jersey sütten mayalıyorum Ev yoğurdu olsun kafiydi benim için Hiç öyle minik minik kavanozlarla uğraşmadım
Benkadinimdemiii Kuzeyisiklari ben normal sütten mayalıyorum hiçbir sorun yaşamadık doktorumuzda aksi bişey demedi şaşırfım yorumlara
Kuzeyisiklari yavrupotuncek tadım süreci içerisinde bu şekilde dedi daha sonradan verilebilir daha 5 ay 4 günlüğüz
Kuzeyisiklari Gzdnr17 bana kavanozlara mayalayacaksin ve bitirmezse onu sen yiceksin ona verme dedi bir yenisi verecekmisim