Selam kızlar. Kizim 2 buçuk yaşında. Parka çıkınca etraftaki çöplerle oynuyor. Yere atılan şişeler bardaklar sakız poşetleri vs. Ne varsa hepsini eline alıyor. İçine kum falan dolduruyor. Yapma diyorum pis diyorum. Hasta olursun diyorum. En sonunda tehtid ediyorum eve gideriz diye. Öyle bırakıyor elinden. Sonra 5 dakika sonra gene çöp arayışına geçiyor. Nasıl geçecek bu durum. Varmi yaşayan. Ne yapmam lazım. Normal mi bu durum. sinir oluyorum