Kizlar merhaba. Benim bebeğim 32+1 haftalık doğdu şu an 3 ay 7 günlük. Haftaya çarşamba günü öğretmenim ve 3 arkadaşım hayırlı olsuna bana gelmek istiyorlar. Siz 3 aylıkken eve misafir kabul etmiş miydiniz? Acaba bir sıkıntı olur mu? Zaten bebeğimi oturduğumuz odada tutmicam yatak odama goturecem orda uyucak göstermek için getiririm. Bana yazabilir misiniz? Siz nasıl yapmıştınız?