oğlum 4880 kg 2 numara molfix kullanıyorum, 1 le başlamıştım doğduğundan beri sızdırıyor ben kafayı yemek üzereyim ya bez mi kötü bende mi sorun bebekte mi neyde bu neden sızdırıyor ve sızmayı görseniz yani nerdeyse tüm karnı boyunca yattığı yerde anlam veremiyorum bi çare var mı ya