bal203 valla 35 40 dk videoları da yorulana kadar yapıyordum
Ben soyle yapiyordum ilk önce sabah limonlu su içip yürüyüş yapiyordum parkta 2 3 tur atiyordum sonra eve gelip az bi kahvaltı sonra leslie yapiyordum ara öğün meyve yoğurt kefir filan tuketiyordum yeşil çay sonra tekrar leslie yapiyordum 1 gün zumba 1 gün leslie yapiyordum