Deletedmom_268 Kizlar selam. İki bebeğim arasında 15 ay olacak. Oğluma büyük bir beşik almıştım uzun süre 2. Çocuğu dusunmedigimiz için o şekilde tercih ettik ama nasibimizde varmış 🫠şimdi sizce yataklarını nasıl ayarlamaliyim?
Deletedmom_268 Oğlumun odasını ayırmak için erken olduğunu düşünüyorum zaten gece çok sık uyanıyor. Ahşap besigi var ikinci bebeğe sizce ne almalıyım çok kararsız kaldım 🥲