asemada askim benim bebis de 2 ay 4 gunluk 1. Ayinin son günlerinde dedigin gibi geceleri bezini islatmamaya basladi uyaninca 6:30 7 gibi sabah yapiyor ve baya yapiyor rengi koyu biraz da kokulu oluyor ilk cisi sonra gun boyu sik sik seffaf yapiyor sanirim derin uykudayken cis yapmiyor bebeklerimiz bi de sicaktan terleme durumu da var doktora sormadim ama bence normal ya ates olmadigi icin kafaya takmadim ben