2 buçuk ay önce normal doğum yaptım rahmi hala küçük bir top büyüklüğünde doktora sordugumda normaldir dedi karnıma dokunduğumda hala elime geliyor ve rahatsız oluyorum sizce rahminin hâlâ bu kadar büyük olup yerine yerleşmemesi normal mi sizin kaç ayda eski haline döndü?