uguremi Arkadaşlar doğum yapalı Sekiz ay oldu İlk dört ay adetim gelmedi. Dört aydan sonra bazı aylar az bazı aylar çok geldi Bu ay gelmedi Acaba bu sorunu yaşayan var mı böyle düzensizlik devam eden var mı