Benim kızım beş aylık dün birden ateşlendi ateş düşürücüye rağmen zor düştü hatta bir kaç kere 39 u gördü. Doktoru özellikle dün akşam acile gitmenize gerek yok sabah bana uğrayın dedi. Kan tahlili yapıldı ayına göre sanırım bizde de en yüksek değer 3. Ama kızımın 5.9 çıktı. 3 gün takip edeceğiz ateşini düşmezse antibiyotik yazarız dedi. Bu aylarda eğer 38,5 dereceyi geçiyorsa dişten şüphelenmeyiz enfeksiyona bakarız dedi. Şimdi takipteyiz sürekli ateşini ölçüyoruz yükselirse saatine göre ilaç veriyoruz