Fusunf Ciiiso bebek adı üstünde durmaz ki anlamaz ki bağırmıyorum bağırarak birsey kazanmayız zaten anlamıyorda boşuna korkmuş oluyor .
Alfa_Mom Ciiiso çok zor bir çocuğum var ailemden uzak tek büyütüyorum eşimin çalışma zamanlarıda işi dolayısıyla dalgalı ve bazen gece bazen gündüz olmuyor kızmaktan kasıt belli bir ses tonu ike uyarmak bebekler sevgimizi nasıl hissediyor ise uyarılarımızdan da anlıyorlar sürekli olmamak kastıyla
Emily37 Ciiiso 20 aylık kızım var ve bazen durmuyor ve aşırı inatçı bir kız.kızdığımda sesim yükselmiyor ama ona kızdığımı söylüyorum kaşlarımı falan çatıyorum öyle bakıyoruz birbirimize😂🤦🏻♀️Sonuçta bebekler bağırdığımızda da sevdiğimizde de anlıyorlar.bu yüzden daha sakin olmak gerekiyor
izd Ciiiso bağırmıyorum ama normalden daha net ve hafif bir ses tonu kullanıyorum. Bağırdığımozda korkup ne yapıyorsa bırakan çocuk yarın başkası bağırdığında da korkarak bırakabilir, bu riski almamak lazım
dodu0207 Çocuga evet olabilir 2,5 3 yasından sonra. Sert bir tonda uyarmak normal bence. İnsanız sonucta anneyiz evet ama bazen biraz ses yükselebilir bence gayet normal bunlar. Ama bebeğe olmamalı gerek bile yok cünkü anlamaz cogu zaman korkar tam tersi
elisa2705 Ciiiso Valla benimki 13 aylık bu zamana kdar bagırmadım hafiften bi ismini sölesem biraz sert gülüyor takmıyor beni haha😂
atlasinannesi2 27 aylık hiç bağırmadım ama yapmaması gerek bişey yaptığında normal ses tonumdan bir tık yükseltip birazdan sert uyardım mı o beni anlıyor zaten 😅
Unicorn67 Ciiiso evet yükseliyor ne yalan söyleyeyim bende istemem ama insanım beni anlamadığını da biliyorum hatta o gülüyor şaka yapt8y8mi falan sanıyor
Damla_eflin Ciiiso Kızmadıgim için herkes yaramaz büyüttüğümu söylüyor ama küçük sonuçta ne kadar kizsanda anlamıyorlar. Ona kızmak yerine balkona çıkıp nefes alıp sakinleşiyorum. Ama tabi bazen çok şımarıklasinca kızmıyor değilim.