cansu9322 amin öyle çok bunalmıştım ki bebeğime bağırdığım için çok pişmanım içim sıxlar aklıma geldikçe ilk zamanlar anne nin desteğe ihtiyacı varmış onu anladım hadi ben bakayım sen uzan dinlen uyu sıcak bi duş al sıcak yemeğini ye duymaya çok ihtiyacı varmış benim oğlum 5ay sürekli ağladı gazlıydı perişan oldum annem kardeşim destek olmadılar eş tarafı uzak olunca hiç gelmedi zaten desteği olanlar çok şanslı lavaboya gidemezdim yemek yiyemezdim sütüm azalırdı uykusuzdum sürekli oğlumla bende ağlardım bana desteğini esirgeyen annem yatağa düştü benim bakmamı istiyo şimdi düşük tehlikem vardı kalkıp yemek yiyemezdim gelip bakmadı ne diyeyim bizi sadece biz ve allah anlıyo