Arkadaşlar başlıkta yazdım soruyu . dün adet oldum. Önümüzdeki ay 3ünde tatile gidiyoruz ve tam o gün hasta olmuş olacağım. 😥 Kızım 18 aylık olacak emziriyorum . İçilmez diyo internette ama başka bi yöntem ilaç bilen var mı ? 3 senedir bu tatili bekliyoruz.