Benim kizimda 2 yaşında. Öncesinde hep hazırlamaya çalıştım kitap, şarkı falan..
İlk gün baya kaçırdı 2 ve 3. Gün çok iyiydi hiç kaçırmadı ama bugün tekrar başa sarmış gibiyiz anlamadım bende devam mj etmeli pes mj etmeli
Tecrübeli anneler tecrublwriyle yatdimci olursa sevinirim