yasmin52 yarım kiloyu önceki ay almış öyle düşünün. Mesela benim ilk bebeğimde sadece anne sütüyle besleniyordu. ilk 1ay 2kilo almıştı, sonraki 5ayda toplam 3kilo almıştı. Doktor ona rağmen kilosu iyi ilerde bile diyordu. Birde hareketlendikçe kilo alımı düşüyor Artık öyle ilk aylarda ki gibi 1-1buçuk kilo alması beklenmez. Ki 600gr da güzel bi miktar.