hera33 Kızlar herkese merhaba, tayinimiz ankaradan hakkari merkeze çıktı. lojman talebinde bulunduk ama ne zaman açıklanır süreç nasıl olur bilgisi olan var mı? daha önce lojmanda kalmamiştık
AA201207 hera33 başvurular bugün sondu. Bundan sonrası için puaniniza göre sıralama yapilir listedeki siraniza göre aranirsiniz sıra size gelirse. Yakın zamanda bir arama olmaz ama çünkü henüz giden yok. Gidenler oldukça arama yapiliyor. Emniyeti arayıp lojmanlarla ilgilenen birime bağlanmayı isteyin sıralamanizi öğrenebilirsiniz o şekilde. Eğer siralamaniz çok gerilerdeyse lojman çıkma ihtimali yoksa direkt kiralık ev bakmanızı tavsiye ederim burada ev sıkıntısı var çünkü
hera33 AA201207 teşekkür ederim ayın üçüne kadar yapmıştık lojman talebini eşimin puanı 40.9 sanırım. genelde çıkar diyorlar.. ama bilemedim karmaşık bir süreç. teşekkür ederim cevabınız için
AA201207 hera33 lojmanda kalan tayinci sayısına bağlı aslında geçen yıldan lojman bekleyenler var onlarla birlikte yeni gelecek olanlarin puanlari baz alinarak liste oluşturuluyor. Dediğim gibi lojmanla ilgilenen personelle görüşün onlar bilgi verirler
Asnacna AA201207 siz sanırım lojmanda oturuyorsunuz sıra kaça kadar geliyor ortalama bilginiz var mı?