Merhabalar 8 aylık oğlum var ve ezmiyorum emziren anneler hangi doğum kontrol hapı kullanıyorsunuz oğlumdan önce 6 yıl doğum kontrol hapı ile korundum (Microgynon) ile şuan prezervatif ile korunuyorum ama çok korkuyorum prezervatife güvenemiyorum.
Aslında kilo aldırdı doğum kontrol hapı ama ona güveniyorum korunma hakkında bana kullandığınız doğum kontrol hapı hakkında yardımcı olur musunuz lütfen 🥺