Bugün iki günlük olduk bebeğimle aranızda çok yeniyim ama naparsam yapayım asla uyanmıyor uykudan o yüzden de beslenemiyor lohusalık psikolojisiyle iyice çöktü bütün sinir sistemim aç kalıyor diye ağlayıp duruyorum zaten henüz sütümde gelmedi sezeryan doğum yaptım lütfen yardımcı olun bana ne yapabilirim sütümün gelmesi için ve bebeğimin uyanması için 🙏🏻