Hazalkaann kızımın da kilo alımı azdı. Kilosuna baktılar bi kaç soru sordular, kakaolu süte benzer özel mamalar var onlardan verdiler. Ama benim kızım asla içmedi.( sıvı şeyleri pek sevmiyor. Mama vermek istediğimde de kabul etmemişti) 1 ay sonra tekrar gittim içmiyo diye. Gelişimine baktı oturması kendine hakim olması gibi.. Bir de en sonda çölyak hastası mı diye kan aldılar ama çok şükür herhangi bi sorun çıkmadı. Doktor da eğer yorgun değilse herhangi bişey yapmaya gerek yok minyon tipli dedi. Bizimki aşırı hareketli asla yorulmak bilmiyo zaten. Güç kaybı falan da yok. Sağlığı yerinde o yüzden kilosunu artık kafama takmıyorum