onefinemom Sorum başlıkta. Bebişin genelde ateşi 35.5-36 falan olurdu. 36.8 çıktı. Bir de ellerini kulaklarına götürüyor sanki ama öyle bir huzursuzluğu vs de yok gibi. Nasıl anlarız?
onefinemom babyboy_35 ya merhaba tekrar 😄 elini hunharca emiyor postundan … o zaman her şey dişe mi çıkıyor efem 🥲 Ben de anksiyete bozukluğu var gibi hahahaha ilk çocuk olunca böyle mi oluyor ya… ödüm kopuyor bir şey olur da anlayamam diye
babyboy_35 onefinemom ateş 37.5 tan sonra ateş olur dakika başı ölçme sal biraz bak bende senin gibiydim ödüm kopuyordu bir hastalandı çocuk antibiyotik kullanmak zorunda kaldık sonra idrar yolu oldu tekrar kullandık sünnet olduk alerji olduk derken 4. Aya giriyoruz böyle böyle büyüyecekler alıştım artık sal dert etme
onefinemom babyboy_35 doğru diyorsunuz ya jaushsuahha bir de galiba sürekli bebekle ilgilenmekten işim gücüm bu oldu, sürekli gözlem yaparken buluyorum kendimi. Normalde öyle pimpirikli panik biri de değilimdir bu arada asla 😄 bebek olduğundan beri bana bir şeyler oldu
babyboy_35 onefinemom bende öyleydim sonra baktım ne kadar üstüne titriyorum bir şeyler oluyor saldım hasta olcam yoksa annem hep kızıyordu yeter artık diye kaka sayısını takip ediyordum düşün geçen de kabız oldu 🤦🏼♀️
onefinemom babyboy_35 sakınan göz cidden ya 🥲 sağlıkla büyüsünler artık elimizden geleni yapıp gerisi Allah’a emanet…