Vldnkyaaa Bebeğim 1 yaş 26 günlük 1 yaş aşısına götürdüğümüzde daha açık dediler d vitamini kullanıyoruz hala bu durumu yaşayan varmı götürmeli miyim doktora
asam Vldnkyaaa asida bizede aynisini dediler doktora goturdum doktorumuz gayet normal bsesi yok dedi ebeler bazen cok abartiyo kilosuna takmis durumda bebegimin mesela doktorunuza goturun bnce
afraybars1 Vldnkyaaa 18-24 ay arasında kapanması bekleniyo canım hatta oğlumun 24 aydan sonra kapandı bi sorun yaşamadık çok şükür
Vldnkyaaa asam benim kız da 9150 çıktı sağlık ocağı iyi dedi kiloya ama maalesef çevremde zatıf zayıf diye sürekli laf söyledi
Vldnkyaaa asam takılmıyorum ama canını sıkıyorlar bastıra bastıra söylüyorlar insana zayıf zayıf diye