Üzerime sabır salın bacılar kafayı yemeye ramak kaldı sinirimden uykusuzluktan tutuyorum kendimi saatlerdir oğlum 20 aylık uyku gerilemesi yaşıyoruz günlerdir mahvoldu düzeni 2 yaş sendromu da var tabi bol ağlama inatlaşma ama bugün ilk kez buna şahit oldum gece 3 de kalktı taaa öğlen zorla 1.5 da yatırdım sıfır uykusuzum ve hamileyim geberiyorum yorgunluktan uykusuzluktan normal olarak sinir yapıyor başım çatlıyor ama küçük çocuk ne anlar bağırsam çağırsam tutuyorum kendimi ama tutamıyorum artık babasını bekliyorum dört gözle gelmesini tam uyudu 10 dk sonra çığlık çığlığa gözleri kapalı ağlamaya başladı kesintisiz 30 dk ağladı çığlık atarak asla memnun olmuyor sakinleştiriyorum kucağıma aldım piş piş yapıyorum konuşuyorum ama yok en sonunda sakinleşti tam uykuya daldı 5 dk sonra tekrar çığlık çığlığa yerlere atıyor gözleri kapalı ama ayakta uyuyor susmuyor asla 10-15 dk daha böyle ağladı geri sakinleştirdim derken aldım ayağıma salladım daldı bıraktım bu sefer yine başladı ağlamaya karnı tok altı temiz ateşi vs yok bu neyin nesi allah aşkına 2 yaş sendromu’mu buda yaa kafayı yemek üzereyim artık