Bebeğim cumartesi 2 aylık olacak ve bugün aşıro huysuz ağlıyor gazı yok kaka yapiyor karnı da tok uyumak da güçlük çekiyor galiba atak haftasındayız belimde platin var sürekli kucak ve ayakda durmakta zorluk çekiyorum ağrım oluyor sürekli kucak istiyor bebeğim üzülüyorum yetemiyorum diye atak haftasını nasıl atlatıyoruz tecrübeli anneler yardımınza ihtiyacım var 6 dan beri ayaktayız duş da aldırdık annem geldi sağolsun sakinleştirdi uyudu gitti uyanır diye şuanda uyuyamıyorum da 🥲