Oğlum 3,5 aylık. Birden meme reddi ve biberon reddi yapmaya başladı 3 gündür çok yoruldum hiç ni şey yemiyor doğru düzgün. Geceleri emiyor arada biberon zorla tutuyor çok açıkınca.tek istediği kaşık ile yemek. Kaşıkla verdiğim zaman yiyor içiyor mamayı da anne sütünün doktora götürdüm pirinç unu verebilirsin dedi benim gibi olan var mı hip in pirinç ununu vermeyi düşünüyorum