Bebeğim 8 aylık 7 aylıkken kontrole gittiğimde 7 kiloydu kendi doktoru kilosu iyi sağlıklı dedi ama bebeğim gerçekten aşırı iştahsız birşey yedirmek için kırk takla atıyorum resmen aşırı üzülüyorum ağzından hemen çıkarıyor lütfen siz bu konuda ne yapıyorsunuz yardımcı olur musunuz ya da ek gıda olarak neler veriyorsunuz sabah yumurta yaptım yemedi mesela öğlen kayısı ekmekli yoğurt verdim yemedi