Yanik52 Merhabalar, atanma durumunda ücretsiz izne ayrılabiliyor muyuz hemen bilgisi olan var mı acaba? 11 aylık bebeğim var bir süre daha kendim ilgilenmek istiyorum
Dmt-01 Yanik52 Evet.Bende kızım 8 aylıkken sözleşmeli oalrak atanmıştım.Atandığım yere gidip sözleşmemi imzaladım sonra hemen dilekçe verdim ücretsiz izne ayrıldım
Deletedmom_109 Yanik52 sözleşmeli atanırsanız kurumunuza bağlı olarak izin verilmeyebiliyorlar. Yanlış olmasın adaylık vs süreci de uzayabilir diye biliyorum.
agzimizintadikacmasin Yanik52 tabiki Ataman olunca gidersin evraklarınla başlama yaparsın sonra müdürüne durumunu söylersin dilekçe yazar izne ayrılırsın
Yanik52 agzimizintadikacmasin Dmt-01 En fazla ne kadar izin alabileceğimiz konusunda bir bilgisiniz var mı acaba
Dmt-01 Deletedmom_109 kanunen hakkımız aslında vermek zorundalar.Vermediği durumda hemen sendikaya üye olup sendika kanalıyla dava açarak hakkınızı kullanablirsiniz.Evet malesef süreç uzuyo çünkü bütün haklarımız askıya alınıyor.Ben kardeşimle aynı anda atandım ama ücretsiz izin kullandığım için o derece kademe olarak benden iyi
Deletedmom_109 Dmt-01 haklısınız ama baskı yapıldığını mobbing uygulandığını gördüğüm için söyledim. Mesela öğretmen bir arkadaşıma izin dönüşü ihtiyaç olduğunda başladığında başka ilçeye görevlendirecekleri söylemişlerdi ki yapılanları da gördüm. O yüzden kurum ve amirlerin iyi niyetine kalıyor. Milli eğitim biraz şey bu konuda 🤷🏻♀️
Dmt-01 Deletedmom_109 hmm olabilir ben tarım bakanlığındayım.sağlık ve emniyette de benim dediğim şekilde kullandı tanıdıklarım ama dediğiniz gibi milli eğitim farklı olabilir.Ama şöyle düşünmek lazım öğrenciler bi öğretmene alışıyo ve pat dönem ortasında öğretmen değişiyo belki oyüzden yapıyolardır bilmiyorum.
Dmt-01 Yanik52 aslında kanunda analık izni bitiminden itibaren 24 ay diye geçiyor.Ama ben doğumdan sonra atandığım için tm bilmiyordum bebeğim 24 aylık olduğunda başladım işe.