Cylnd Kızım 2 yaşında ve emziği çok seviyor ayrı bir bağ kurmuş resmen sevindiğinde korktuğun da hep emzik istiyor sirkeyle ve kesmeyi denedim fayda etmedi hatta emziği kestiğimi görünce çok ağladı yapıştır diye önerileriniz var mı çok çağresiz kaldım