benoyleuygungordum___ kizim icin almak istiyorum ama kararsizim 1 yasinda gunluk takmak icin degil ozel gunlerde felan takarim ama cokta gerekli degil mi ne dusunuyorsunuz
gulsene1998 benoyleuygungordum___ bende çok seviyorum çokta yakıştıryorum iki oğlum oldu ama 🤣 hamileyken kız oldğunu hayal edip almak istiyordum🥲
sinoli benoyleuygungordum___ Anneannesi doğum gününde aldı tövbe birisi çıkarabilirse bilezğin nerde dediğinde koluna bakar😅 bir gün annem çıkardı ölçüsü büyüktü 1 saat içinde getirdi geri ama her kalktığımızda bilezik kontrolümüz var😅 ben çıkarmıyorum her zaman kolunda imkanınız varsa alın seviyorlar😍
Mazikeen benoyleuygungordum___ kuyumcu bukadar küçükken bilezik önermem dedi elleri çok küçük olduğu için hızlı şekilde büyüyecek kesilmek zorunda kalacak bilezik dedi
elisa2705 benoyleuygungordum___ Bununla ilgili kötü bi anımı anlatmak istiyorum 4 veya 5 yaslarındaydım halamın dügününde tamda dediginiz gibi altın bilezik takmıs biizmkiler bnde wc gittim tek kapalı bi bayan oldugunu hatırlıyorum sadece ellerimi yıkama bahanesi ile bilezigi aldı kolumdan cok aglamıstım bu arada tanıdıktı bence ya kim olduğunu tabikide bilemedik rica ederim altın tarzı seyleri takmayın bebeklerinize🙂↔️🙂↔️
benoyleuygungordum___ gulsene1998 ona verilen takilan tüm şeyleri biriktirdim onun adına bişey alıyım diyorum da işte sonradan pişman olur muyum satsam değer kayder mi kararsiz kalıyorum
merkursavascisi_06 benoyleuygungordum___ 22 ayar olanlarından alırsanız zarar etmez. Kızıma doğduğunda annemler bilezik aldı ama büyük olduğu için anca 4-5 yaşına gelince takabilirim. Şimdilik künye takıyoruz. Öteki bilezik olmasaydı belki bilezik almak isterdim
benoyleuygungordum___ Mazikeen evet buda mantıklı da 1 sene felan takamaz mi yaa sonra satar büyük ölçüde alırdım 🙂
Mazikeen benoyleuygungordum___ 3 yaşından sonra al dedi kuyumcu bende 3 ü bekliyorum şimdi bir bildiği vardır adamın :)
benoyleuygungordum___ elisa2705 kötü olmus üzücü bı durum insanoğlu binbir türlü şey yapabiliyor bide İstanbul’dayım Allah korusun
sezer2022 benoyleuygungordum___ güzel olur ama sürekli büyüdükleri için anca 1 sezon takar. Biz bileklik aldık, bi kaç kademesi olduğu için 2-3 yıl takabilecek büyüklükte
benoyleuygungordum___ sezer2022 iki ismi var biri uzun 😂 Kunyeye sığmaz yani zaten bende niyeyse sevmiyorum künye ya 😂😂
benoyleuygungordum___ Deletedmom_106 evet bende burma düşünüyorum bı tane eder harçlıkları 😂 Bakalım çok aradayim
Ballilokmam11 benoyleuygungordum___ kaynanam dogum hediyesi almış kizima henuz takmadı ama bende çok seviyorum büyüdükçe de zaten üstüne ekleyip genişletmeyi düşünüyorum