Arkadaşlar 11 ay 10 günlük bebeğim var artık memeden sonra uykuya gitmesini pek sağlıklı bulmuyorum. Siz nasıl yapıyorsunuz bilmiyorum ama bana bu konuda yardımcı olmanızı Rica ediyorum. Normalde uykudan kalkar 1 e saat sonra yemeğini yer yatmadan az önce de karnını doyurup yatardı. Ama bu süreci artık değiştirmek istiyorum. Sizler nasıl yapıyorsunuz yardımcı olur musunuz ve gece beslenmesi 2 kere bu sistemi değiştirince gece beslenmesi rahatlıkla bırakılır diye düşünüyorum çünkü şuan bırakmıyor asla