Bugün 3. Günümüz ve ilk güne göre gerileme yaşıyoruz. Daha cok inadina altina yapmaya basladi inat gitmeye basladi. Aslinda 20 gunluk kardesimiz oldu zaten inatci oldugumuz bir donemdeydik. Bu hafta anneme geldik biraz bana da iyi gelecegini dusunerek burdayken annem ben alistirayim dedi ve aliatirma kulodu taktik basladik egitime. Ben zaten paikolojik olarak degisiklik yasadigi bir donem oldugu icin suan pek
İstemiyordum ama diretmedim daha fazla ve basladik. İlk gun kacirma pek olmadi en azindan inadina yapmıyordu kendi wc sine oturuyordu ama suan 3. Gunde cok inat yapmaya altina kacirmaya basladi yani ikilemdeyim suan egitimi biraktirip daha hazir oldugu bir zamani mi beklemeliyim yoksa bezi cikarmisken pes etmeden devam mi etmeli. Suan hangisi onun icin daha saglikli cikmazdayim tecrubeli yada bilgi sahibi olanlar yardimci olabilirse sevinirim
🌸