esin43 Merhaba arkadaşlar bebeğim 2 aylık olucak ayın 8inde sünnet oldu doktor onu rahatlatması için fitil yazdı yarım olarak tam fitil verince ne olur ona zararı dokunur mu gece tam fitil versem daha rahatlar mı acaba tecrübesi olan yazabilir mi lütfen ?