@cananuluyer ikindiden sonrası azalıyor diye biliyorum sabah kalkınca dolu dolu oluyor akşama doğru azalıyor, gece sütü çok daha besleyici. Stres yapmamaya çalış sevdiğin şeylerden ye, benimde ilk hafta yok gibiydi hatta bebeğim aç kalmış ağla ağla bende öyle ağlaya ağlaya çok kötü hissettim ama bir kereliğine mama verdim sonra bebeği emzirdim sağdım emzirdim sağdım. Birde su ve uyku etrafımda ne olduğna kim ne dedi duymadım çocuğum ile uyudum ilk 15-20 gün böyle geçti. Sakin kalıp moralini yüksek tut sadece kendine ve bebeğine odaklan 🤗
Birde ılık duş çok iyi geliyor