Kızlar bir haftadır falan bebiş ellerini emiyor ama hunharca, yiyor desem daha doğru. Yana doğru dönüp başını arkaya atıp elini yiyor. Aç olduğu için yapmıyor bence, gelişimin bir parçası sanırım ama bu kadar iştahlı emmesine gerek var mı bilemedim… acıkınca da yapıyor bu arada uykusu gelince de yapıyor… yeni huyu bu 🥲 ama bir tuhaf geliyor bana yine de , ilk çocuğum be zamanlar ne olduğunu da bilmiyorum (2 ay 11 günlüğüz)