Dokuzkasimbebesi 8 ay 10 günlük oğlum. Valla düzen müzen yok bizde. Düne kada 3 uyurdu. Bugün 2 uyudu. Alt 2 diş geçen ay patlamıştı. Şimdi birkaç gündür üst dişler geliyor. Biri başverdi diğeri de yarına gelir😅 gündüz mızmız çok gezmek istiyor. Hep dışarı çıkmak heryerde emeklemek istiyor. Son 1-2 haftadır da kaşıkla çorba falan içirmek aşırı zorlaştı istemiyor. Kendi eliyle yada ben direk elimle kaptırınca daha iyi yiyor. Ona kalsa hep kuru ekmek.. gece iyi uyursa 2 kez emmeye kalkıyor. Ama gündüz güzel yemezse artıyor gece uyanması. Genelde 7 civarı kalkış 8.30-9 civarı yatış. Son uykudan 5 buçukta uyanırdı. Bugun 4te uyandı bakalım kaçta geceye geçecek. Durumlar böyle ☺️