Ccyyln Kızlar 3 ay 13 günlük bebeğim var ve kafasını tutamıyor. Yani tutuyor ama sürekli değil düşüyor kafası sağa sola öne doğru. Cuma günü randevumuz var da normal mi sizce
oglumunannesiyim_- Bı 15 güne anca yeni yeni birqz kafasını yukarı kaldirabilir ama bizimki masaAllah 15 günlükken kaldiriyordu
Ccyyln oglumunannesiyim_- benim ilk kızım da 40 ı çıkmadan kaldırdı kafasını da bu böyle olunca korktum