Kızım 2 buçuk yasın da tuvalet eğitime başladık 3 gün oldu ama sürekli kacırıyor altına. Oturtuyorum lazımlığa beklıyorus ama yapmıyor, soruyorum da sureklı çişin gelince söyle kızım dıyorum tamam dıyor hıc söylemıyor ama. Ben yıne de 10 dk da bı sorup oturuyorum yapmıyor sadece ilk gün 2 kere yaptı ama sonra hep altına kaçırdı yapmıyor. Sız nasıl yaptınız tavsiyelerinız neler