biranneningunluguuuu Ortalama kaç aylıkken kreşi düşünüyorsunuz? Uzmanlara göre bu konu ayrılmış durumda bende kararsız kaldım. 2,3 (24-36 ay) yaş arası bir zaman diye düşünüyorum
Birdunyabircennetannesi biranneningunluguuuu 3 yaşında ben 4 de vermeyi düşünüyordum ama gel gelelim artık yetemiyorum çocuk istiyor ve okul istiyorum diyor Eylül’de vermeyi düşünüyorum ama çok pahalılar Fiyat araştırmadım ama burada gördüm🤦
Humeyramm biranneningunluguuuu 3yaşında devletin 3 yaş grubu anaokullarında var heryerde yok ama var. Devlete vercez