Prensesin_Annesi_ guler_ayce Oluyordu haftada 2-3 kez doktorum huysuzlanma ateş varmı dedi yok dedim o zaman sorun yok dedi yeşil kakayı ateş yada huysuzluk olunca ciddiye alıyoruz yoksa yeşil kaka yapınca cocukta sorun var diye bir şey yok demişti
alparslan3737 babyboy_35 canım antibiyotik bittikten sonra hemen düzeldi mi kaka rengi bizimki antibiyotiği kestikten sonraki kakasını da yeşil yaptı da ne zaman düzeldi sizin
babyboy_35 alparslan3737 belli bir süre öyle yaptı sonra düzeldi ne kadar sürdüğünü hatırlamıyorum doktorumuz normal korkma demişti
guler_ayce Okaymam sadece anne sütü ile besleniyor yeşil şeylerde yemedim ama ben üşütmüş olabilirim belki ondan olabilir diyede düşünüyorum
atlascagan Merhabalar arkadaşlar benim de oğlum 1 aylık ve mama değişimi yaptık bebelac tan hipp combiotic mamaya ama yeşil şekilde dışkıladı 1-2 sefer yaşayan var mı sizlerden