Merhabalar kızım bır aya 3 yaşında olacak bayağı büyüdü artık kardeş fikri aklımı çelmeye başladı, evde çok sıkılıyor tayin sebebiyle geçen sene başka bir şehre geldik uzun yıllar burdayız kimsemiz yok çocuk olursa yardımcı olacak kimsem de yok annem yok kayınvalidem çalışıyor ben de öğretmenim. Bu şekilde iki çocuk büyüten var mı ıkısıyle tek başıma eşimle ıdare edebilir miyiz çok mu zordur acaba aklım karışık ☺️ fikirlerinizi bekliyorum bu arada tek kalsın ıstemıyorum çünkü ben de tek çocuktum şimdi annem babam olmadığı ıcın yapayalnız kaldım sırf kızım için kardeş ıstıyorum yalnız büyüten anneler var mı