Merhabalar. 3-4 aylık bebis anneleri ne gibi zorluklar yaşıyorsunuz? Bizi neler bekliyor? Benim bebeğim 3 ay 21 günlük uykularımız berbat. Hem gündüz hem gece. Sanırım uyku gerilemesi yaşıyoruz. Başetmekte zorlanıyorum. Tavsiyeleriniz neler, birbirimizi motive edelim ♥️