Merhaba anneler☺️
Oğlum 23 aylık. Beşiğinin yanında elimi tutarak uyuyor. Ama son 2 haftadır ilk uykuya daldıktan sonra 3 saat sonra falan ağlayarak uyanıyor yanında gidip elini tutuyorum yine uykuya dalıyor 5 dakika sonra yine ağlayarak uyanıyor. Kucağıma alıyorum bi süre sonra beşiğini göstererek yatmak istiyor tekrar dalıyor 5-10 dakika sonra yine aynı. En sonunda yanıma alıyorum öyle uyuyor. Bir süreç mi alışkanlık haline mi getirdi acaba? Aynı şeyi yaşayanlar var mı?